phone_in_talk +38 097 602-11-57
location_on

Україна, М. КИЇВ,

вул. Туполева 8, офіс 17
 

 

Регулярний техогляд необхідний для будь-якої техніки, особливо для баштових кранів. В процесі планового огляду можуть бути виявлені несправності і приховані дефекти механізмів. Ми рекомендуємо своїм клієнтам щомісяця проводити плановий техогляд вантажопідйомної техніки. Сервісне обслуговування кранів і підкранових колій включає в себе виконання наступних операцій:

 

  • оцінка загального стану обладнання;
  • діагностування технічного стану механічних вузлів і деталей;
  • перевірка стану тягового механізму і гальм;
  • перевірка стану металоконструкцій (ТО2);
  • заміна кріплення, прокладок, контактів і т. Д. (ТО2);
  • діагностика справності автоматики управління, електрообладнання та додаткових пристроїв;
  • перевірка працездатності обладнання після техобслуговування;
  • надання рекомендацій з питань подальшої експлуатації.

 

 

 

Види сервісного обслуговування баштового крана відрізняються в залежності від загального навантаження на кран і періодичності його роботи. «Київський завод кранів» пропонує клієнтам на вибір наступні категорії технічного або сервісного обслуговування баштового крана:

ЕО - щомісячне технічне обслуговування.

ТО - періодичне технічне обслуговування.

СО - сезонне технічне обслуговування.

 

За бажанням замовника, можливо організувати щозмінне технічне обслуговування крана, яке проводять в кожну зміну і не планують спеціально. Сюди включають огляд металоконструкцій, механізмів і канатів, очищення машини і мастила всіх вузлів, перевірка механізмів, приладів безпеки і гальм в дії, огляд шляхів крана. Дефекти, виявлені при щозмінному огляді, усуваються на місці без розбирання всіх вузлів і механізмів машини. Якщо ви хочете замовити технічне обслуговування, або ремонт крана баштового телефонуйте за номером до спеціаліста в контактах.